“Slike svigers liker vi”
Anmeldelse av Cafe hjemme hos svigers

Cafe hjemme hos svigers
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Jeg har nettopp flyttet til Bygdøy og måtte prøve nabolandene. Veldig bra. Svigermor serverer, svigersønn lager mat og hyggelig miljø på denne første utedag

Takk, KristianL501

Anmeldt 2. april 2018

Enkel, men sjarmerande lokale. Ute er det greitt å sitja òg. Me var der for lunsj. Maten var tiltalande og god. Godt brød og mykje grønt.

Takk, Trehar
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig, varm service, koselig. Slike steder åpnes nesten ikke lenger. Uprentesiøst norsk sted med burger m, salat og godt drikke. Barnevennlig. Herregud så mye bedre enn Grünerløkka.

Takk, Martin780001
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Etter å ha måtte albumet seg fram mellom kinesere og japanesere, var det en befrielse å komme hjem til svigers!
God kaffe og muffins hadde hun også

Takk, SeniorGolfer1951
Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Fant stedet ved et uhell.
Hjemmekoselig med hyggelig betjening .
Burgerne var gode(gode råvarer og variasjon)
Vaflene avsluttet besøket på en god måte.

Takk, Jcl81

Reisende som så på Cafe hjemme hos svigers, så også på

Har du vært i Cafe hjemme hos svigers? Del dine erfaringer!