“Veldig god mat.”
Anmeldelse av Cafe hjemme hos svigers

Cafe hjemme hos svigers
Anmeldt 4. september 2018

Veldig god mat i et hyggelig miljø. Hjemmekoselig atmosfære inne i restaurant. Veldig fin beliggenhet nær de store severdighetene på Bygdøy.

Takk, Hans G

Anmeldt 24. mai 2018

Her er det hyggelig å være og et sted som passer alle. Vi satt ute i solen og spiste reker som ble servert med en nydelig Riesling ( Schwarztraule Pfalz)m som passet ypperlig til rekene. Betjeningen er elskverdige og sørger hele tiden for at vi har det bra.
Kan ikke mene noe om andre retter, men kommere gjerne igjen for å prøve disse.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, BHO_13
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Jeg har nettopp flyttet til Bygdøy og måtte prøve nabolandene. Veldig bra. Svigermor serverer, svigersønn lager mat og hyggelig miljø på denne første utedag

Dato for besøk: mai 2018
Takk, KristianL501
Anmeldt 2. april 2018

Enkel, men sjarmerande lokale. Ute er det greitt å sitja òg. Me var der for lunsj. Maten var tiltalande og god. Godt brød og mykje grønt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Trehar
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig, varm service, koselig. Slike steder åpnes nesten ikke lenger. Uprentesiøst norsk sted med burger m, salat og godt drikke. Barnevennlig. Herregud så mye bedre enn Grünerløkka.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Martin780001

Reisende som så på Cafe hjemme hos svigers, så også på

Har du vært i Cafe hjemme hos svigers? Del dine erfaringer!