“Hjemmekoselig ”
Anmeldelse av Cafe hjemme hos svigers

Cafe hjemme hos svigers
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Etter å ha besøkt Vikingskipene
hadde vi lyst på en liten matbit.
Fant fram til denne kaféen som
var litt annerledes enn de andre
vi besøkte .
Et sjarmerende og hjemmekoselig lokale. Morsomt
bare å sitte å se på interiøret.
Kjøpte eplekake med krem og vafler i tillegg til kaffen.
Nydelig, stort stykke kake og
kremen var kjempegod.
Vaflene og kaffen var også gode
Hyggelig dame som betjente oss
Fin uteplass også.
Hit går vi gjerne igjen.

Takk, Laila b

Anmeldt 4. september 2018

Veldig god mat i et hyggelig miljø. Hjemmekoselig atmosfære inne i restaurant. Veldig fin beliggenhet nær de store severdighetene på Bygdøy.

Takk, Hans G
Anmeldt 24. mai 2018

Her er det hyggelig å være og et sted som passer alle. Vi satt ute i solen og spiste reker som ble servert med en nydelig Riesling ( Schwarztraule Pfalz)m som passet ypperlig til rekene. Betjeningen er elskverdige og sørger hele tiden for at vi har det bra.
Kan ikke mene noe om andre retter, men kommere gjerne igjen for å prøve disse.

Takk, BHO_13
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Jeg har nettopp flyttet til Bygdøy og måtte prøve nabolandene. Veldig bra. Svigermor serverer, svigersønn lager mat og hyggelig miljø på denne første utedag

Takk, KristianL501
Anmeldt 2. april 2018

Enkel, men sjarmerande lokale. Ute er det greitt å sitja òg. Me var der for lunsj. Maten var tiltalande og god. Godt brød og mykje grønt.

Takk, Trehar

Reisende som så på Cafe hjemme hos svigers, så også på

Har du vært i Cafe hjemme hos svigers? Del dine erfaringer!