“Ble syk etter besøk”
Anmeldelse av Cafe hjemme hos svigers

Cafe hjemme hos svigers
Anmeldt 3. august 2021

SKulle ut på en hyggelig middag endte med matforgiftning. Dårlig service og uhyggelig betjening. skal ikke tilbake.

Takk, annhansen90

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Hyggelig service. Rask og oppmerksom. Men når flere av vannmuggene er skikkelig møkkete på innsiden, så må jeg nesten gi dårlig karakter.

Håper restauranten leser dette og fikser det, for uten dette hadde de fått 4/5 fra meg.

1  Takk, tunheim
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

God karakter på miljø. Ellers ikke særlig vennlig service og to matretter som var direkte dårlige, og til høy pris.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, 549knutb
Anmeldt 9. juli 2020

Fantastisk god hamburger, deilig tilbehør, topp service og hyggelig miljø. Cola på glassflaske . Anbefales!

1  Takk, MonicaB1072
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte barnehamburger og Cæsar salat. Begge to var strålende fornøyd med måltidet. «Dette er det beste jeg har smakt!» sa 10-åringen.

Veldig hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 644lises

Reisende som så på Cafe hjemme hos svigers, så også på

Har du vært i Cafe hjemme hos svigers? Del dine erfaringer!