“Kyllingvinger ”
Anmeldelse av Stangeriet

Stangeriet
Få mat levert
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte mathallen for første gang. Det blir ikke den siste! Etter litt tapas ønsket vi å kose oss med nystekte kyllingvinger med aioli dipp. Herlig!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, steinolavr

Anmeldt 10. april 2018

Var i Mathallen en lørdags ettermiddag sammen med noen venner. Jeg bestilte en pulled chicken sandwich, som i realiteten var en sags hamburger med slow cooked kylling/kalkun og coleslaw. Den var saftig og god. Ettersom den serveres i papir, må du påregne litt gris. For øvrig rask servering og hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2018
Takk, matnissen
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Stangeriet i Oslo Mathall har spesialisert seg på Stange kylling, altså bedre enn masseprodusert fabrikk kylling.
Rettene er enkle, nærmest fastfood av god kvalitet. Vi prøvde bare burger og sandwich, og begge smakte bra. Til å være servert i papiromslag og ikke på tallerken:Svært bra.
Originalt utvalg av drikkevarer til, jeg prøvde en god hyllebærsaft

Dato for besøk: september 2017
Takk, S9541WTjons
Anmeldt 8. juli 2017

Burger med utbeinet kyllinglår kunne vært et godt kjøp i farta for kr 95,-. Dessverre lite krydring på kyllingen og derimot en overdose med sauser (aioli og bbq) som gjorde hele burgeren til en klissvått, uspiselig opplevelse. Det drippet på klærne også. Skjerp dere; be da om hjelp av de fagfolk på Mathallen (f.eks kulinarisk akademie) om hvordan man monterer en hamburger?

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Lambertus R
Anmeldt 30. juni 2017

Enkelt og lett. Veldig smakfullt. Stangeriet er et av mange god valg i Mathallen, også en av de billigste hvis du bare skal ha noe kjapt.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Jobaloo

Reisende som så på Stangeriet, så også på

Har du vært i Stangeriet? Del dine erfaringer!