“Elendig service”
Anmeldelse av THIEF ROOF

THIEF ROOF
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Elendig service . Hadde Vært på SPA og skulle spise her etterpå og ble nektet da de mente vi var for skjenkt og det var vi ikke. For dårlig når vi bodde på hotellet og rompris til over 3.000,- .

Dato for besøk: september 2021
Takk, Marita H

Anmeldt 7. juli 2021

Dette var en skuffende opplevelse. Ja det er flott utsikt, men jeg hadde forventet mer av dette stedet. Jeg opplever at det er overpriset og ikke noe ekstraordinært. Hyggelig betjening, men atmosfære bortsett fra utsikten vil jeg si var minimal. Det er mulig det er hensikten, men man kunne godt ha spandert på seg f.eks. et telys på bordet. Ingen pynt og kjølige møbler blir nettopp det, kjølig. Biffen var god, men ikke ekstraordinær. Kr 465 for 190g biff og at man i tillegg må betale ekstra for bakte mandelpoteter (varmet i ovnen med skallet på) og ekstra for salat (heller ikke noe ut over en vanlig salat) synes jeg ikke det er verdt. Alt i alt greit og ikke noe mer.

Takk, 491sivk
Anmeldt 14. juni 2021

Vi fikk reservert bord til middag på Roof Grill kl 20:30. Vi stilte spørsmål ved tiden mtp at skjenketid er ferdig kl 22, men ble forsikret om at det var tilstrekkelig tid til å få servert 3-retters middag med god drikke til før kl 22.

Først etter 45 minutter, kl. 21:15, fikk vi servert forretten. Deretter måtte vi vente til kl 21:45 før vi fikk servert hovedrett, altså 1 time og 15 minutter etter vår reservasjon. Vi ble ikke tilbudt noe brød eller annen "ventemat" mens vi ventet, og det ble ikke kommentert fra betjeningen at vi måtte vente lenge på maten. Da hovedretten ble servert var det bare 15 minutter igjen av skjenketiden, så vi rakk akkurat å bestille oss ett glass vin. Ekstra "side" til hovedrett som vi bestilte underveis fikk vi ikke før det var gått 20 minutter og vi var ferdige å spise. 1 time og 5 minutter etter at vi fikk hovedrett, fikk vi servert dessert kl 22:50(!). Vi fikk ikke anledning til å bestille vin etter kl 22, så vi satt med tomme glass i 45 minutter før desserten ble servert og under desserten.

Kvaliteten på maten var god, men tiden vi satt og ventet og servicen ellers på restauranten ble vi svært skuffet over. Da jeg gikk på toalettet fikk jeg enda en negativ opplevelse i møte med et svært møkkete og nedgriset toalett.

Dessverre var ikke opplevelsen på The Thief Roof i nærheten av våre forventninger til denne restauranten.

Takk, Elisabeth D
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Etter litt vandring rundt på bryggene ente man opp her for en liten drink i solen. Hyggelig å effektiv betjening og god drikke

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 282stianr
Anmeldt 10. august 2020

Dette var vårt 2:e besøk denne sommeren. Siden vi hadde en fin opplevelse i slutten av juni ville vi prøve igjen og det angret vi ikke på! Veldig god og vellaget mat på fine råvarer. Carpaccio med sting til forrett og en utsøkt indrefilet hvor man tydelig kan føle smaken fra kol grillen til hovedrett. Kjøttet er i tillegg så mørt som man kan begjære (trenger ikke tandet kniv her)! Hvis man setter pris på kortreist mat så er det morsomt å se personalet plukke kryddere rett foran oss. Kjøtt fra Mathallen borger for kvalitet. Det er også spennende å lese den store vinmenyen og her finnes det gullkorn! Noen veldig gode deserter setter prikken over i til slutt (akkompanjert med en god dessert vin) og man kan med en veldig god smak i munnen avslutte med Kaffe (de har alle barista alternativer) og avec! Det er så klart ikke billig her men da kan man gå andre steder hvor det blir servert over en lav sko. Man bør ta seg tid og nyte opplevelsen og personalet hjelper gjerne til i så måte, veldig hyggelige! Vi håper standarden opprettholdes!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Margareta S

Reisende som så på THIEF ROOF, så også på

Har du vært i THIEF ROOF? Del dine erfaringer!