“Smakløst.”
Anmeldelse av Espresso House

Espresso House
Vurdert som nr. 74 av 96 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Bestilte cappuccino salt karamell etter anbefaling fra betjeningen. Den var smakløs, smakte mest vann. Bortkastet penger.

Dato for besøk: juli 2023
1  Takk, eriko260

Anmeldt 6. juli 2023 via mobile enheter

Vi skulle kun ha to enkle latte men måtte vente mer enn ti minutter. Ingen informasjon om ventetid Vee bestilling.
Fem personer bak disken, de var svært ineffektive (var de under opplæring alle sammen?)Vi fulgte med og her gikk det svært TREGT. Og der virket som det ikke var noen form for kø-ordning på bestillingene.
Flere foran oss i køen klaget høylytt men overhodet ingen forståelse fra betjeningens side…. Vi betalte vi kr 112 for to latte i pappkrus.

Dato for besøk: juli 2023
1  Takk, CatharinaS590
Anmeldt 17. april 2023 via mobile enheter

Hei. Jeg og flere venner (5 stykk). Kjøpte rundstykke/liten ost og skinke baguett hos denne espressohouse cafen. Dette endte opp i at alle oss som spiste disse rundstykkene ble dårlige og sengeliggende og samt spyende hele dagen lang. Selv spydde jeg 27 ganger på et døgn som jeg ikke trodde var mulig før jeg hadde spist dette rundstykket/baguetten. I etterkant prøvde jeg å finne nummeret til espressohousen i parkveien 27 men ingen av nummrene var i bruk på nett ellers kom man direkte til mobilsvarer. Vil virkelig anbefale å være obs tilfelle dette har skjedd med flere andre som har spist andre produkter her. Maten i seg selv så ikke ut som det var noe problem med når den ble spist og ettervirkningene eller tegnene på matforgiftning ble ikke merket før en stund etter.

Dato for besøk: april 2023
3  Takk, Markus R
Anmeldt 7. november 2022 via mobile enheter

Gjelder Espressohouse Bogstadveien.
Møkkete, tomt for mat - og toalettene var stinkende, ekle og tomme for papir.
Veldig overraskende opplevelse en søndag formiddag.

Dato for besøk: november 2022
Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 12. juli 2022

Intet feil på kaffen, det var god, om en litt i dyreste laget.

Derimot bør man jo holde uteserveringen i orden. Her fløt det med kaffekopper og matrester av tidligere besøkere. Vel, kanske kundene var late av å kaste selv, men det hjelper jo ikke så mye når avfallsbeholdern er stappa full.

Derfor blev det en kaffe med utsikt over fugler som kranglet over matrester fra borden.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, swemil77

Reisende som så på Espresso House, så også på

Har du vært i Espresso House? Del dine erfaringer!