“Middag etter jobb”
Anmeldelse av Ophelia Bar Diner Club

Ophelia Bar Diner Club
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Ophelia Bar & Club så dagens lys i 1988. Stedet har hatt samme eier og driver siden starten, noe som i seg selv er en sjeldenhet i bransjen. Det er vi stolte av! Vi har i alle år vært et sted hvor folk møtes, enten om det er over en kaffe eller i litt mer sosiale former og i lystige lag, det være seg både på hverdager og i helgene. Dersom du ikke har besøkt oss en fredags ettermiddag, kan dette anbefales på det varmeste, da er det er god stemning og mange av de lokale bedriftene samles for After Work. Vi ønsker deg hjertelig velkommen!
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Stakk innom jobb og bestilte stedets "Ribeye". Fantastisk godt!
Hyggelig betjening, rask service. Husket meg fra forrige gang.
Kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ErlendB_13

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Helt utrolig god mat, super service og god stemning!

Anbefaler pasta med bacon og løk eller BBQ burgeren!

Takk, theabratlien
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Skulle ut med kollegaer og se fotball samtidig som vi skulle spise og drikke. Fikk bestilt bord til ca 20 personer. Bestilte mat og drikke etterhvert som folk kom. Både de som spiste burger, pizza og andre retter var svært godt fornøyd. Servicen var også upåklagelig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 376dagfinnn
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Vi bodde på et hotell like ved Ophelia og gikk innom for lunsj. Vi bestilte hver vår salat og ble veldig fornøyd med salatene, friske grønnsaker og god mengde grillet kylling og bacon. Servicen var også veldig hyggelig. Vi valgte derfor å komme tilbake samme kveld for middag også. Igjen hyggelig service, god mat og hyggelig atmosfære. Anbefaler absolutt Ophelia :-)

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 531perh
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Veldig koselig atmosfære, hyggelig personale, god service og fantastisk mat! Beste pastaretten jeg har smakt noen gang! Excellent valg på en torsdagskveld Full pott fra oss, kommer garantert tilbake

Dato for besøk: februar 2018
Takk, hildemargretee2018

Reisende som så på Ophelia Bar Diner Club, så også på

Har du vært i Ophelia Bar Diner Club? Del dine erfaringer!