“God mat og service”

Eldhuset Kristiania Skjenkestue
Kjøkken: Amerikansk
Beskrivelse: Eldhuset, som representerer vår variant av et ekte ”Southern smokehouse” og Kristiania Skjenkestue som ivaretar den kjente lune lokale atmosfæren er vårt bidrag til det rike fellesskapet på Grünerløkka.
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig og serviceminded velkomst. Menyen var begrenset og kunne vært litt mer detaljert. Rikelig med godt øl og velge i. Maten kom raskt og burgerne var veldig gode, men salaten var enkel. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, BSyver

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

God mat og koselige servitører i hyggelig lokale midt på Løkka. Absolutt verdt et besøk. Trivelig å sitte ute om sommeren med en øl eller et glass vin også.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på forhånd, veldig smart Maten var ypperlig, gutta var meget fornøyd med kjøttet og porsjonene. Jeg bestilte tiger-reker, de var helt perfekt tilberedt. Skal jeg trekke for noe så ble det litt lite reker. Ble egentlig bare en stor forrett. Tilbehøret var upåklagelig og alle spise opp all maten sin. Meget god service mye godt forskjellig øl å velge mellom Perfekt uformell plass og sentral beliggenhet

1  Takk, 706cathrinet
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig, uformelt sted. Fikk veldig god brisket, men colslaw’en var i overkant majonespreget. Resten av følge var også fornøyd.

Takk, EllenChr
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Er du på jakt etter en hyggelig plass å møte kompiser over god mat PG øl er dette plassen!

Dette har blott vår faste plass når vi skal ut å ta noen øl. Burgeren på Eldhuset er saftig, smakfull og delikat. Menyen er passelig variert uten at den blir for mye. Godt utvalg med øl gjør også dette gøy. Hyggelig betjening som raskt får mat og drikke til bordet.

Atmosfæren er fin. Selv om lokalet er lite blir det aldri trangt. Det er urbant uten at det blir for mye «løkka» over det.

Ser frem til flere besøk!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, CWFarstad

Reisende som så på Eldhuset Kristiania Skjenkestue, så også på

Har du vært i Eldhuset Kristiania Skjenkestue? Del dine erfaringer!