“Fryktelig god mat, i resturanten.”

Eldhuset Kristiania Skjenkestue
Bestill på internett
Kjøkken: Amerikansk
Beskrivelse: Eldhuset, som representerer vår variant av et ekte ”Southern smokehouse” og Kristiania Skjenkestue som ivaretar den kjente lune lokale atmosfæren er vårt bidrag til det rike fellesskapet på Grünerløkka.
Anmeldt 4. september 2019

Har vært her noen ganger nå, og maten er veldig god. Syntes pulled pork retten med litt mac"n"cheese ved siden av er altfor godt. Har vel bestilt det siste 3/4 gangene. Men, når jeg bestilte via foodoora og fikk det levert til jobb en gang ble jeg skuffet. Mye mindre porsjon og virket som at man fikk mer rester.
Så anbefaler å spise i restauranten. Servicen er helt ok, merket lite til de ansatte de gangene jeg har vært der.

Takk, travelcathey

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Vi havnet tilfeldigvis hit. Jeg som er så ubestemt fant ut at de selger sliders. Så jeg fikk smakt nesten alle hamburgere de hadde. Utrolig god mat.
Anbefales virkelig!

Takk, hello_miss_lena
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste buffalo burger og smokey salat med brissel og honningdressing . Begge deler var veldig gode . Jeg ba om en øl som passet til salaten og fikk en god IPA . Caramel Brownien med vaniljeis var også en positiv opplevelse . Men hvorfor har ikke norske restauranter en fløteskvett og tilby i kaffen . Iskald melk blir liksom ikke det samme . Når det er Irish coffe på menyen , så bør dere da ha fløte ?

Takk, hilde_se2000
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Generelt lite smak på alt som står på menyen. Styr unna rekene, overprisede og smakløse. Til 335 kroner får du fire små reker, helt latterlig. De prøver å veie opp for de ved å tilby store sideretter, men når siderettene utgjør største delen av måltidet er det noe galt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Swanepoel94
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig service, ikke superstive priser, men utrooolig god mat! Jeg spiste ribs, som løsnet fra beinet bare jeg kom borti det med gaffelen. Resten av gjengen spiste sliders i forskjellige varianter. Anbefales på det sterkeste!! :) På hovedrettene får man to sideretter inkludert. Prøv for guds skyld mac & cheesen som siderett, veeeldig godt!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 617olavt

Reisende som så på Eldhuset Kristiania Skjenkestue, så også på

Har du vært i Eldhuset Kristiania Skjenkestue? Del dine erfaringer!