“God mat, men veldig dårlig service”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 29 januar 2017 via mobile enheter

Maten var over middels, men ble så utrolig skuffet over servitørene. Vi var på date og hadde gledet oss lenge, men ble fullstendig oversett av samtlige servitører. De glemte til og med forretten vår, og ga oss bare hovedretten. I tillegg var det vanskelig å få kontakt med dem, bare for å få litt vann til vinen.
Det finnes nok av gode spisesteder i Oslo, så kommer ikke til å dra hit igjen.

1  Takk, hlh2017
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1 januar 2017

Besøket ble ødelagt av klientellet ved nabobordet som ved sin oppførsel beviste at de heller burde være hjemme i en lydisolert leilighet og ikke på en restaurant.
Dessverre hjalp det ikke å si fra til kelneren, så gjengen fikk fortsette uforstyrret fra personalets side.

1  Takk, 979post
Anmeldt 17 desember 2016 via mobile enheter

Var å spiste her med venner. Maten smakte fortreffelig, både kjøtt, fisk og dessert. Serviceinnstilt personal som ga gode råd ang mat og vin. Hyggelig atmosfære i lokalet. Anbefales.

1  Takk, Thea E
Anmeldt 9 desember 2016 via mobile enheter

Denne plassen har jeg drukket vin av beste sort, men prøvde maten for første gang denne kvelden. Flott atmosfære og en velkommen servitør gjorde at kvelden fikk en super start. Vi valgte dagens meny m/ vin, det var både kjøtt,fisk og ost, kjøkkenet står til 6 på terningen og med en service som står til samme, ble dette en kveld å huske. Anbefales på det varmeste

1  Takk, Reinsnos
Anmeldt 7 desember 2016 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 6 personer som hadde en super kveld, med herlig mat og topp vin. Treffsikker servitør som raskt forsto hvilke ønsker og behov vi hadde. Anbefales!

1  Takk, permo64

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!