“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

En restaurant som absolutt kan anbefales. Fisken var perfekt! Nydelige smaker, fint balansert og morsomme kombinasjoner.

1  Takk, Nina M
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3 mars 2017

Ujålete, men likevel stilsikkert matsted. Knall service! Dyktig kelner ønsket velkommen og inviterte til stor aften. Glass med Champagne og deilig Sancerre. Deilige forretter Risotto med steinsopp og kalvecarpaccioenble avløst av for meg, senete Entrecôte, som servitøren umiddelbart ville erstatte. Likevel for sent da selskapet var langt inne i hovedrett. Litt underlig ostetallerken som tross anbefaling "med klokken" gikk i mild og ny mild retning. Har vi bare litt uflaks i kveld. Jeg velger å tro at disse folkene har kunnskap. Service var helt konge. Prøver igjen! Knall neste gang!

1  Takk, b0eh0e
Anmeldt 22 februar 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og flott atmosfære. Dyktig servitør som kjente til maten og tilhørende vinvalg. Det ble en flott ramme, anbefales virkelig.

1  Takk, eriktszabo
Anmeldt 30 januar 2017

Takk for en deilig opplevelse bestående av en variasjon over en klassisk rekecoctail, lange og modne oster, innbefattet Brillat Savarin, akkompagnert av stålende burgundere til veldig hyggelige og riktige priser! Det er slik en vinliste skal se ut!
Vi kommer meget snart tilbake.

1  Takk, Roffie
Anmeldt 29 januar 2017 via mobile enheter

Maten var over middels, men ble så utrolig skuffet over servitørene. Vi var på date og hadde gledet oss lenge, men ble fullstendig oversett av samtlige servitører. De glemte til og med forretten vår, og ga oss bare hovedretten. I tillegg var det vanskelig å få kontakt med dem, bare for å få litt vann til vinen.
Det finnes nok av gode spisesteder i Oslo, så kommer ikke til å dra hit igjen.

1  Takk, hlh2017

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!