“Greit.”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Gode smaker på maten, men hva som er mørt av kjøtt og ikke hadde de ikke helt kål på. Litt stiv pris om man skal ha drikke til, men vinen var det intet å utsette på.

Takk, johnemilsoprano

Anmeldt 19. juni 2018

Det var veldig god mant og menyen var grei. Kunne godt hatt noen flere valg men det vi fikk å spise smaket godt. Prisn var helt innenfor og kelneren var veldig oppmerksom.

Takk, Frode R
Anmeldt 14. juni 2018

Det var ein fabelaktig fin kveld. Vi var fem personar som hadde «dagens» trerettar med lysing, og to flasker «Terre Nere» Etna Rosso, etter tilråding frå kelneren. Det passte veldig bra. Kelneren var passeleg tilstadeverande og oppmerksam gjennom heile måltidet. Toalettet var reint og innbydande. Maten var utruleg god og spanande/uvanleg/utradisjonell. Dette var ein "jobb"-middag og eg hadde bede om faktura, heilt uproblematisk. Ikkje vart det spesielt dyrt heller.

Takk, AneLandoy
Anmeldt 6. juni 2018

Skikkelig god mat og veldig proff servitør. Fikk anbefalt en rødvin av servitøren som passet veldig bra til maten.

Takk, TedHelmet
Anmeldt 24. april 2018

Jeg var der to uker siden og servitøren tømt en hel glass musserende på meg.. Han spurte hvis jeg ville bytte skjorte i kjelleren (??), noe jeg takket nei til. Han da forlot meg med vin overalt uten å hjelpe med tørking. Jeg måtte gå hjem for å bytte klær. Jeg da måtte be å få en ny glass (noe han glemte å gjøre). Til slutt, måtte jeg betale hele regningen! Maten var ikke noe spesiell - Skandaløs.. Vil aldri komme tilbake.

Takk, DaboudiDabouda

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!