“Nydelig villsvin ”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Det må jeg si, nydelig villsvin og nydelig chevre. Med en god vinkjeller så var dette toppen. Ellers god service.

Takk, christianl946

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Første besøk! Veldig god mat m tilhørende vin som ble anbefalt av en meget hyggelig og kunnskapsrik kelner. Prisen er absolutt godkjent med tanke på kvalitet og mengde.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Keyvan P
Anmeldt 30. juni 2018

Det er vanskelig å gi en totalvurdering av stedet. Jeg kom primært for vinen, og den var fantastisk. Kelnerne var kunnskapsrike, og vi ble hverken skuffet over hvit- eller rødvinen. Men av prinsipp kan jeg ikke gi god karakter til steder med dårlig vegetarmat. Som vegetarianer var det én hovedrett på menyen å spise, og det var... jepp. Den evinnelige risottoen, som man alltid skal gi vegetarianere. Gjesp. Den var grei nok. Pluss et godt ostefat som dessert. Som veganer ville man ikke ha funnet noe på menyen.

Kommer gjerne tilbake for vinen, men vær så snill å finne noe litt mere spennende og ha litt flere valg for veggiser.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Heidi3030
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Gode smaker på maten, men hva som er mørt av kjøtt og ikke hadde de ikke helt kål på. Litt stiv pris om man skal ha drikke til, men vinen var det intet å utsette på.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, johnemilsoprano
Anmeldt 19. juni 2018

Det var veldig god mant og menyen var grei. Kunne godt hatt noen flere valg men det vi fikk å spise smaket godt. Prisn var helt innenfor og kelneren var veldig oppmerksom.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, froder592

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!