“Hyggelig middag med venner”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Bestilte dagens 3 retters og menyen var preget av høstsesongen. Laks og beter til forret, lammeskanke til hovedrett og crème brule med jordbær og rabarbra sorbet til dessert. Hyggelige servitører, god stemning, rause porsjoner og svært god mat. Anbefales!

Takk, 354tingh

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Aldeles fantastisk god mat. Svinekjaken og fjellørreten smakte helt fortreffelig. Betjeningen var veldig serviceinnstilt og hadde godt humør og en lystig tone.

Takk, Randi Sesseng A
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Det må jeg si, nydelig villsvin og nydelig chevre. Med en god vinkjeller så var dette toppen. Ellers god service.

Takk, christianl946
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Første besøk! Veldig god mat m tilhørende vin som ble anbefalt av en meget hyggelig og kunnskapsrik kelner. Prisen er absolutt godkjent med tanke på kvalitet og mengde.

Takk, Keyvan P
Anmeldt 30. juni 2018

Det er vanskelig å gi en totalvurdering av stedet. Jeg kom primært for vinen, og den var fantastisk. Kelnerne var kunnskapsrike, og vi ble hverken skuffet over hvit- eller rødvinen. Men av prinsipp kan jeg ikke gi god karakter til steder med dårlig vegetarmat. Som vegetarianer var det én hovedrett på menyen å spise, og det var... jepp. Den evinnelige risottoen, som man alltid skal gi vegetarianere. Gjesp. Den var grei nok. Pluss et godt ostefat som dessert. Som veganer ville man ikke ha funnet noe på menyen.

Kommer gjerne tilbake for vinen, men vær så snill å finne noe litt mere spennende og ha litt flere valg for veggiser.

Takk, Heidi3030

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!