“En meget vellykket kveld. ”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Det er noen år siden vi har besøkt restauranten. Det var fra først til sist en topp opplevelse. Hyggelige kunnskapsrike servitører. En helt topp torsk til hovedrett. Både fisk og tilbehør smakte aldeles fortreffelig. Avrundet med en god ostetalerken kaffe med tilbehør. En aften som gjorde at her komer vi gjerne igjen.

Takk, Tor H

Anmeldt 5 uker siden

Services fra en nordlndsgutt var eget slett og intetsigende.
Fikk et bord ved inngangsdøra var lite tilfredsstillende.
Maten var grei, hovedrettene gode, forrett tagliatelle med krabbe var tam.
Et greit måltid, men heller ikke mer

Takk, RandiEgil
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Bestilte dagens 3 retters og menyen var preget av høstsesongen. Laks og beter til forret, lammeskanke til hovedrett og crème brule med jordbær og rabarbra sorbet til dessert. Hyggelige servitører, god stemning, rause porsjoner og svært god mat. Anbefales!

Takk, Ting h
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Aldeles fantastisk god mat. Svinekjaken og fjellørreten smakte helt fortreffelig. Betjeningen var veldig serviceinnstilt og hadde godt humør og en lystig tone.

Takk, Randi Sesseng A
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Det må jeg si, nydelig villsvin og nydelig chevre. Med en god vinkjeller så var dette toppen. Ellers god service.

Takk, christianl946

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!