“Hyggelig kveld med god mat”
Anmeldelse av Markveien Mat & Vinhus

Markveien Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Avisen VG skrev for mange år siden en karakteristikk som vi synes passer meget godt til restauranten; Dress og dongeri i skjønn harmoni. Her møtes forretningsfolk til en god middag, en uformell aften i trygge omgivelser. Familien feirer mormors 80 års dag eller rett og slett du som privatperson ønsker en trivelig middag, alene eller sammen med venner. Restauranten har rykte på seg for å servere god mat og vinen har alltid vært et særpreg for stedet. Ostekaken går det gjetord om i hele landet og ellers så har huset lam og sjøkreps som spesialitet, når årstiden tillater det. Det kan lønne seg å reservere bord på forhånd.
Anmeldt 16. september 2021

Vi hadde en veldig hyggelig kveld i Markveien. Bestilte en tre-retter og ble ikke skuffet. Herlig jordskokksuppe etterfulgt av velsmakende lange. Plenty store porsjoner som gjorde at vi måtte vente med en frisk og god dessert. Servicen var hele tiden upåklagelig

Dato for besøk: september 2021
Takk, stei-het

Anmeldt 13. september 2021

Hadde med meg 3 venner som var på besøk i Oslo og måltidet var helt nydelig! En av de beste restaurantene i byen vil jeg påstå!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, evaborhaug
Anmeldt 1. august 2021

Vi stekt breiflabb og den var ypperlig, ble anbefalt en nydelig rødvin til. Veldig bra service. Absolutt et sted vi anbefaler

Takk, AnitaB1644
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Mat, vin og service et ganske enkelt helt i toppsjiktet! Markveien Mat & Vinhus må vel være en av de få restaurantene i Oslo som har klart å holde på kvaliteten i år etter år! Nevnte jeg omgivelsene? Trygt og godt…. Spesielt når man setter tennene i VERDENS BESTE ostekake:)

Takk, 400lisbeth
Anmeldt 27. juni 2021

Utmerket service og meget god mat. Svært god vinkunkskap hos kelnerne. Her får du masse for pengene!

Takk, joakimo712

Reisende som så på Markveien Mat & Vinhus, så også på

Har du vært i Markveien Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!