“Utrolig dårlig take-away sushi”
Anmeldelse av Mr. Fish

Mr. Fish
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig take away sushi, skuffende etter så mye bra omtaler. Frekk betjening og sushi som smakte merkelig..

1  Takk, mortenf906
TyHuynh, Daglig leder på Mr. Fish, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Hei, Morten.

Beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi jobber stadig med å forbedre kvaliteten på maten og ikke minst servicen. Dette er noe vi ikke vil at våre gjester skal oppleve hos oss. Om du vil kan du sende oss en en mail på post@mrfish.no og forklarer nærmere. Vi håper uansett at du vil kunne gi oss en sjanse.

Selvom du hadde en dårlig opplevelse hos oss så setter vi stor pris på din tilbakemelding.

Mvh
Mr. Fish

Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Den beste sushi i Oslo. Alltid fersk, varierende, bra priser. Kan bestilles med Foodora også. Helt fantastisk.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, stefanc367

Hei, Stefan.

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi sees snart :D

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Virkelig smakfull og god variert sushi.
Rask levering, og hyggelige priser.
Er nok mer take away enn spiseplass.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, bj_rntrondt

Takk skal du ha Bjørn :)

Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi har spist her mange ganger de siste par årene og vært like fornøyde hver gang. De som jobber her er raske, hyggelige og serviceinnstilte, maten er billigere enn på mange andre sushirestauranter og smaker veldig godt, og - og det er jo tross alt viktig - ingen av oss har noen gang blitt dårlige eller følt det minste ubehag etter å ga spist her. Topp sted!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, aslakm2015
TyHuynh, Owner på Mr. Fish, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Tusen takk for hyggelige og fine ord fra deg, Aslak! Dette her er veldig motiverende for oss. Vi vil jobbe hardt for å opprettholde dette.

Vi sees

Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

En hyggelig sushirestaurant som ligger på Torshov torg. Godt utvalg av sushi og god kvalitet på fisken. Hyggelig betjening. Perfekt til take-away.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, veronsc
TyHuynh, Manager på Mr. Fish, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Tusen takk! Vi skal jobbe hardere mot top score fra deg :) vi sees

Reisende som så på Mr. Fish, så også på

Har du vært i Mr. Fish? Del dine erfaringer!