“Stygg iskaffe…”
Anmeldelse av Solberg & Hansen

Solberg & Hansen
Vurdert som nr. 37 av 71 Kaffe og te i Oslo
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hadde gått tur langs elva og fikk lyst på en iskaffe. Deres variant er sikkert god for de som vet på forhånd at dette er svart iskaffe. Jeg har aldri fått dette før og 9 av 10 oppskrifter er med steamet, kald h-melk, samt søtning i form av sirup eller sukker. Iskaffen var skikkelig dårlig etter min smak.

Takk, 999grandis

Anmeldt 5. oktober 2018

Dette er stedet for ordentlig kaffe, både for å kjøpe kaffe med hjem eller for å drikke der.
Høyt kunnskapsnivå hos de ansatte

Dato for besøk: august 2018
Takk, PatSharp
Anmeldt 6. september 2017

Dette stedet hadde en toutch av London/Paris med et herlig utvalg av spennende kaffesorter, eksklusiv presentert og servert.
Vi fikk 'Madan Estate' servert i lekre kopper/kanne og følte på 15 minutter i hverdagsluksus i behagelige omgivelser.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 99n
Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig god kaffe, noe av det beste. Men som kafé er stedet noe kjedelig. Vil du bare ha kaffe, gå her. Absolutt! Er du sjesken på noe godt, gå her og ta med deg kaffen, Finn noe digg og sett deg i midten av Mathallen.

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, Iselinn83
Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Fint lite hjørne av Mathallen; ganske rolig. Hyggelig og hjelpsom betjening. Bra utvalg av produkter man kan kjøpe med seg; sjokolade og godsaker, te og kaffe. Men kaffen vi drakk der var også svært god, dog annerledes enn vanlig kaffe. Bra utvalg å velge mellom. Anbefaler å komme hit.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ivergunvald

Reisende som så på Solberg & Hansen, så også på

Har du vært i Solberg & Hansen? Del dine erfaringer!