“Sjarmerende sted!”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 20. november 2018

Yrende liv med innslag av autentisk thai. Jentene har tatt med seg gode oppskrifter og maten smaker virkelig. Atmosfæren i restauranten gjenspeiler at her trives vi! Kommer gjerne igjen.

Takk, Petter J

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og rask betjening. Litt hektisk miljø når salongen er fylt opp med gjester. Fint innredet lokale med fine lysekroner og mye bambus. Ideelt burde lokalet vært noe oppdelt for å oppnå en bedre atmosfære. Likevel hyggelig atmosfære samlet sett. God thaimat. Hyggelige og smilende thaijenter. Kommer gjerne tilbake igjen her.

Takk, Øyvind B
Anmeldt 8. november 2018

Interiøret er OK, men kunne vært bedre!
Begrenset menyvalg; rask bestilling, forholdsvis rask å få mat på bordet, men drikke var helt glemt inntil vi måtte minne på det.
Maten var grei, men ikke mer. Ikke store porsjoner!
OK for en rask middag; ikke beregnet for å ha en hyggelig lang kveld.

Takk, Mahendra A
Anmeldt 7. november 2018

Maten var god, grønn currygryte smakte godt, men skuffende at det ikke brukes asiatiske grønnsaker, flere retter hadde typiske norske grønnsaker..

gode porsjoner, sentralt plassert.

1  Takk, KatjaBusuttil
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Lovte godt da det var mye folk en lørdag ettermiddag - spiste vårruller og kyllingspyd til forrett - to red cyrry til hovedrett. Gleder oss til å teste mer sv menyen - hit skal vi snart tilbake

Takk, HanneJosef

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!