“En smak av Thailand ”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Spiste Tom Yum og Pad Thai. Søtt, surt, salt og umami i en skjønn forening. Dette i tillegg til hyggelige priser og flott service gjør at vi kommer tilbake. +++++

Dato for besøk: januar 2019
Takk, HenkeJT

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Tuk tuk thai leverer alltid. God mat og hyggelig betjening. Ikke et sted du sitter hele kvelden, men raskt innom for litt mat. Ikke like fylt som restaurantene på Youngstorget og maten kommer raskt. Verd et besøk.

1  Takk, studentGhana
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 6 personer som spiste her før en konsert.
Vi hadde reservert , men bestillingen fant de ikke. Det ordnet seg allikevel og vi fikk bord. Som thairestauranter ofte er, er det litt sjarmerende glemsel og litt rot, men godt humør og bra mat veier opp. Vi spiste nr.16, Gaeng Paneng ,rød karri og kokos , og denne var helt nydelig. I tillegg en Thai Basilikum wok , som var grei. Kommer nok tilbake ;)

Takk, Lill-Karin
Anmeldt 20. november 2018

Yrende liv med innslag av autentisk thai. Jentene har tatt med seg gode oppskrifter og maten smaker virkelig. Atmosfæren i restauranten gjenspeiler at her trives vi! Kommer gjerne igjen.

Takk, Petter J
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og rask betjening. Litt hektisk miljø når salongen er fylt opp med gjester. Fint innredet lokale med fine lysekroner og mye bambus. Ideelt burde lokalet vært noe oppdelt for å oppnå en bedre atmosfære. Likevel hyggelig atmosfære samlet sett. God thaimat. Hyggelige og smilende thaijenter. Kommer gjerne tilbake igjen her.

1  Takk, Øyvind B

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!