TripAdvisor

“Bra mat!”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Hadde to gode retter! Vi kommer igjen og smaker gjerne flere retter, i koselige lokaler og ansatte som gir god service!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 282christopherb

Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Har ratet denne i det den åpnet. Dengang fikk den dårlig score på både smakløs mat og service.
Nå har den tatt seg veldig opp. Maten er god , spesielt curry/paneng rettene. Herlig sjarmerende servitør, thaidame med glimt i øyet gjorde kvelden enda morsommere. Interiøret er typisk thai.
Veldig greit sted å gå når man er sulten og har lyst til å spise thaimat i Oslo. Anbefaler en tur hit.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Trivelig plass uten kunstig pynt. Nydelig mat og blid og hyggelig betjening. Et vellykket besøk.
Vi spiste forskjellige retter og alle fire var meget fornøyd. Og mette.

1  Takk, ako204
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Kul Thailandsk restaurant med autentisk følelse og smak. Har vært på denne plassen ved flere anledninger både før og etter et opphold i Thailand. Gode smaker og service. Ønsker du en følelse av Thailand, ta turen hit.

Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 8. Alle var fornøyde med både service og mat!!!
Jeg bestilte innbakt wok med svin. En av de beste tai-måltider jeg har fått.

1  Takk, 436hanspetterb

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!