TripAdvisor

“Helt greit”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Samboeren min sier Pad Thai’en her er en av de beste han har smakt. (Så den anbefales). Jeg personlig er ikke så fan av thai-mat, så selve maten falt ikke helt i smak for min del. Restauranten var ren og fin, med gøyalt dekor. Restauranten får pluss for den fine måten rettene er servert på.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, fruktsalat

Anmeldt 5. juni 2019

Ett møkkasted som stenger før angitt tid. Dette har skjedd flere ganger, men de får ikke flere sjanser nå! Lykke til med elendig service og dårlig holdning som passer godt på et institusjonskjøkken.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Matvrak78
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Hadde to gode retter! Vi kommer igjen og smaker gjerne flere retter, i koselige lokaler og ansatte som gir god service!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 282christopherb
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Har ratet denne i det den åpnet. Dengang fikk den dårlig score på både smakløs mat og service.
Nå har den tatt seg veldig opp. Maten er god , spesielt curry/paneng rettene. Herlig sjarmerende servitør, thaidame med glimt i øyet gjorde kvelden enda morsommere. Interiøret er typisk thai.
Veldig greit sted å gå når man er sulten og har lyst til å spise thaimat i Oslo. Anbefaler en tur hit.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Trivelig plass uten kunstig pynt. Nydelig mat og blid og hyggelig betjening. Et vellykket besøk.
Vi spiste forskjellige retter og alle fire var meget fornøyd. Og mette.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, ako204

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!