TripAdvisor

“Utvalgt meny”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Om du vil ha autentisk og smaksrik thaimat- kom hjem til Tuk Tuk restaurant/ thaicafe i Møllergata nær Stortorvet.
Når jeg har mandagsmøter etter normal arbeidstid ca kl. 16, er det fortsatt mange ledige bord og en opplagt serveringsdame (thai) som ønsker deg velkommen! Om du glemmer å bestille vann til maten får du likevel dette på bordet om du smiler pent til henne...
Her finner du noen av de vanligste thairettene på menyer.

Grønnsakene i maten er i all hovedsak veldig friske.

Om jeg skal trekke på noe er kanskje enkelte grønnsaker bedre senere i uken! Og det har hendt at thomgkagai (kylling-) suppen var for lite utvannet og dermed for sterk på smak. Og det er ikke alltid man blir spurt om en vil ha noe mer ris foreksempel. Men slike erfaringer må man kanskje leve med som fast gjest på et lite stykke Thailand i Oslo sentrum.

Dato for besøk: september 2019
Takk, johnnythebuilder

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Koselig liten restaurant i Møllergata. Vi valgte begge å spise thaisuppe med scampi. Den var veldig god. Vi fikk servert ris ved siden av. Hyggelig personale, maten kom raskt på bordet. Bra pris. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: august 2019
Takk, evanilsen55
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Det var fullsatt restaurant da jeg kom, men fikk et lite bord med en gang. Maten kom raskt, bestilte Thom Yum suppe til forrett og green curry med kylling til hovedrett. Hovedretten kom bare et par minutter etter hovedretten, bør komme når forretten er fortært ikke nesten samtidig. Men det blir flisespikkeri. Ellers var servicen upåklagelig og jentene var veldig hyggelig. Maten var helt topp. Tommel opp.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Christian Byhol... E
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Samboeren min sier Pad Thai’en her er en av de beste han har smakt. (Så den anbefales). Jeg personlig er ikke så fan av thai-mat, så selve maten falt ikke helt i smak for min del. Restauranten var ren og fin, med gøyalt dekor. Restauranten får pluss for den fine måten rettene er servert på.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, fruktsalat
Anmeldt 5. juni 2019

Ett møkkasted som stenger før angitt tid. Dette har skjedd flere ganger, men de får ikke flere sjanser nå! Lykke til med elendig service og dårlig holdning som passer godt på et institusjonskjøkken.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Matvrak78

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!