“God Thaimat!”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 7. november 2019

Gikk her for lunsj sist gang vi var i Oslo. God mat, hyggelig betjening og service. Her kommer vi nok til å spise igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, TBRing

Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste her igår med en venninne og besøket gikk over alle forventninger. Personalet var hyggelig og imøtekommende, maten var utrolig god og desserten var som prikken over i’en. Det var koselige omstendigheter og gjennomført konsept. Det kunne vært litt varmere temperatur nå som det er iskaldt ute, men ellers ikke noe å påpeke. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, marnefos
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Var innom og bestilte phat kaphrao takeaway, og servitørene sa at det bare var kylling igjen, noe som var helt greit for meg. Så fikk jeg maten min i en pose og gikk hjemover, men da jeg åpnet posen var det absolutt ikke det jeg bestilte, ikke vet jeg hva det var fornoe heller. Maten jeg fikk var kjedelig og smakløs, men verre var det at de faktisk serverte meg noe helt annet enn det jeg bestilte, og latet som ingenting! Kommer aldri til å dra tilbake hit, det er altfor dyrt, og når man kjøper en rett for nesten 200kr er det rimelig å forvente at maten ihvertfall er god.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Roving781799
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Om du vil ha autentisk og smaksrik thaimat- kom hjem til Tuk Tuk restaurant/ thaicafe i Møllergata nær Stortorvet.
Når jeg har mandagsmøter etter normal arbeidstid ca kl. 16, er det fortsatt mange ledige bord og en opplagt serveringsdame (thai) som ønsker deg velkommen! Om du glemmer å bestille vann til maten får du likevel dette på bordet om du smiler pent til henne...
Her finner du noen av de vanligste thairettene på menyer.

Grønnsakene i maten er i all hovedsak veldig friske.

Om jeg skal trekke på noe er kanskje enkelte grønnsaker bedre senere i uken! Og det har hendt at thomgkagai (kylling-) suppen var for lite utvannet og dermed for sterk på smak. Og det er ikke alltid man blir spurt om en vil ha noe mer ris foreksempel. Men slike erfaringer må man kanskje leve med som fast gjest på et lite stykke Thailand i Oslo sentrum.

Dato for besøk: september 2019
Takk, johnnythebuilder
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Koselig liten restaurant i Møllergata. Vi valgte begge å spise thaisuppe med scampi. Den var veldig god. Vi fikk servert ris ved siden av. Hyggelig personale, maten kom raskt på bordet. Bra pris. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: august 2019
Takk, evanilsen55

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!