“Tipp topp”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Deilig mat. Hyggelig betjening. Rask servering. Skulle gjerne hatt enda flere retter å velge iblant.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, ollepus

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Liten trivelig restaurant sentralt i Oslo . Familie på 5 som er meget tilfreds med mat og service. Kommer absolutt tilbake.

2  Takk, 799oles
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Koselig atmosfære, hyggelig betjening og helt nydelig mat. Jeg har vært der opp imot 10 ganger og jeg er like fornøyd hver gang!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, maritakva
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

En Oslofavoritt! Herlig thaimat og god stemning. Hyggelig betjening og liker at alle bordene er litt fir seg selv. Føles som ekte Thailand.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Ishildur
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, autentiske lokaler som ga feriefølelsen, supergod pad thai og greie priser. Hit kommer vi igjen

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, lenahar

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!