“God service og nydelig mat”
Anmeldelse av Tuk Tuk Thai

Tuk Tuk Thai
Kjøkken: Thai
Beskrivelse: Tuk Tuk Thai er en koselig Thai restaurant med en tydelig og eksotisk profil. I innredningen er det brukt mye bambus som er hentet fra Thailand.
Anmeldt 2. august 2021

Ble møtt med et vennlig smil i et artig lokale. 8 av 8 gjester dro med et fornøyd smil rundt munnen. Anbefales.

Takk, EirikG81

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

+ Kanskje den beste thai restauranten i Oslo.
+ hyggeligere betjening skal du lete lenge etter.
+ fantastisk god thaimat.
+ funker bra til romantisk date!
+ flott thai musikk i bakgrunnen.

5/5

Takk, Gerhard M
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

En av de bedre asiatiske spisestedene i Sandefjord. Enkel, men god service. God smak på maten. Hyggelig sted å sitte ned for å spise.

Takk, sportym612
Anmeldt 30. august 2020

Veldig god mat, kult innredet og hyggelig betjening. Er vegetarianer og har cøliaki, og menyen har merket alt som er glutenfritt pluss de tilbyr mange av rettene vegetariske. Fikk heller ikke vondt i magen etterpå. Fikk også maten veldig fort.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 368almal
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Det var en liten men svært trivelig restaurant. De som jobbet der var også svært trivelig og blide. Maten vi fikk vær svært god. Jeg kommer tilbake neste gang jeg er i Oslo så absolutt.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Annekda

Reisende som så på Tuk Tuk Thai, så også på

Har du vært i Tuk Tuk Thai? Del dine erfaringer!