“Lokalt og veldig bra!”
Anmeldelse av Karlsrud Mat- Og Vinhus

Karlsrud Mat- Og Vinhus
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi var 9 voksne og bord var bestilt så vi fikk langbord innerst i lokalet.
Ble mottatt og servert hele kvelden av en ung servitør, litt usikker men veldig søt, hyggelig og serviceminded.
Det ble bestilt diverse ulike retter og alt var veldig bra. Et par biffer, møre og fine og stekt akkurat som bestilt. Noen retter med and, crispy som de skal være. De øvrige rettene var bla med kylling og scampi som også var helt perfekte.
En hyggelig kveld med god mat, godt drikke og akkurat passelig oppmerksom betjening.
Kommer gjerne igjen og kan anbefales.

Takk, Milla1267

Anmeldt 14. juni 2021

Vi bestilte en tre-retters meny. Forretten, som var vårruller smakte godt, mens hovedretten var helt ødelagt av salt og soyasaus. Rett og slett uspiselig. Vi fikk bestille ny hovedrett av en hyggelig servitør, men dessverre var den retten også helt ødelagt. Bildet av et fullstendig gjennomstekt og tørt andebryst egentlig sier seg selv. Usikker på om det i det hele tatt var andebryst vi fikk servert, da det så mer ut som svin. Uansett var det helt uspiselig.
Da vi skulle betale, kom kokken, som også var eier av stedet, ut. Han hadde tatt bort den ene retten fra regningen, men krevde 800,- kroner for to vårruller og cola. Den siste retten fikk vi ikke. Vi fikk videre grei beskjed om at det var ingen andre som hadde klaget på maten og at "dere kan ingenting om mat, "folk som dere blir aldri fornøyd" og "dere trenger ikke å komme tilbake". Andre gjester begynte å blande seg i ubehaget og ba kokken om å roe seg. Da han truet med å ringe politiet, betalte vi regning og gikk. For en forferdelig opplevelse. Hellstrøm, hjelp!

3  Takk, mariannehR3932KW
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig lokale. Hovedsakelig kinesiske retter, men de serverer også europeisk mat. Vennlig personale og kjapp service og god mat.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Kjeros
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Maten er meget god og her får du god service. Og blide og smilende betjening som tar en spøk. Her vil man komme tilbake, garantert.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Veronika S
Anmeldt 13. februar 2019

Var å spiste der i går, gledet meg. Vi kom å fikk bestilt mat... vi var nesten alene var bare en dame som satt der så det var ikke mye å gjøre... Men.... servitørene begynte å pusse vinduer men vi satt å spiste :( Har aldri opplevd det er renhold i åpningstiden.... Vi måtte spørre etter påfyll av drikke selv, Hadde det ikke vært for at maten er god hadde vi bare gått..... De to servitørene var opptatt med å vaske å snakke seg i mellom, med så lite gjester burde de tatt bedre vare på gjestene som faktisk var der ..... Vi hadde jubileum av å ha vært forlovet i 8 år så det var for oss litt spesielt , men vi kunne ha stekt en grandis å ha kost oss hjemme istede :(

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, Trullte

Reisende som så på Karlsrud Mat- Og Vinhus, så også på

Har du vært i Karlsrud Mat- Og Vinhus? Del dine erfaringer!