“Smaksopplevelse ”

Bon Lio
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Bon Lio er i en gammel hyggelig trebygning. Det er en god atmosfære med mye latter og liv i lokalet. Hyggelig betjening tar oss i mot og viser oss til bordet - der vi har god oversikt til kjøkkenet. Vi får 8 herlige smaksopplevelser - mye basert på sjømat. Betjeningen har en røff stil - men personlig tilnærming. Det eneste lille som kan plukkes på er spillelisten! Den var veldig «hoppende» mht stil... Vi kommer tilbake

1  Takk, 879petterh

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en opplevelse. Glad i å spise ute men det er et år siden vi har opplevd slik matglede. Ønsker du et måltid hvor måltidet er tema etter man har spist så er dette restauranten å dra på. Takk

Takk, Roam45147720803
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min var her for andre gang, og igjen sørget Bon Lio for å skape en kveld vi kommer til å snakke om i årevis.

Av alle restauranter vi har prøvd (flere stjernerestauranter både i Frankrike og Spania) så er Bon Lio vår desiderte favorittrestaurant. Begge gangene har de klart å oppnå perfeksjon til det ytterste. Alt fra stemningen, servicen, maten, egentlig alt leverte til karakteren 10/10. Vi fikk 10 veldig varierte retter, og det er faktisk en bragd at vi begge fikk mat-orgasmer for hver eneste rett.

Vi har allerede bestemt oss for å sette til side litt penger hver måned, slik at vi kan finansiere et nytt besøk neste år.

1  Takk, 531veronican
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilt bordet for å feire vår 20 års bryllupsdag. Maten var god og sevice var ekstra god. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, weil856
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Har vært på Bon Lio flere ganger, av den enkle grunn at det er en fantastisk opplevelse hver gang. Veldig hyggelig lokale, fint men uformelt, og veldig god atmosfære. Her kan du dra på date eller ut med venner før en fest. Menyen med vinpakke sørger for en flying start på kvelden. Når det kommer til maten er det bare å si at det er en kulinarisk reise. Så mye smaker, så mange spennende retter og veldig høy kvalitet på alt sammen. Jeg kommer helt klart til å dra tilbake mange ganger! Stor takk til kelneren også som er en attraksjon i seg selv!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Gladthorsen

Reisende som så på Bon Lio, så også på

Har du vært i Bon Lio? Del dine erfaringer!