“Utrolig hyggelig betjening og kjempegod mat”
Anmeldelse av Bon Lio

Bon Lio
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted med en utrolig atmosfære. Betjeningen er enestående. Gamle La Guitarra har fått en fantastisk etterfølger. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Bon Lio er i en gammel hyggelig trebygning. Det er en god atmosfære med mye latter og liv i lokalet. Hyggelig betjening tar oss i mot og viser oss til bordet - der vi har god oversikt til kjøkkenet. Vi får 8 herlige smaksopplevelser - mye basert på sjømat. Betjeningen har en røff stil - men personlig tilnærming. Det eneste lille som kan plukkes på er spillelisten! Den var veldig «hoppende» mht stil... Vi kommer tilbake

1  Takk, 879petterh
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en opplevelse. Glad i å spise ute men det er et år siden vi har opplevd slik matglede. Ønsker du et måltid hvor måltidet er tema etter man har spist så er dette restauranten å dra på. Takk

Takk, Roam45147720803
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min var her for andre gang, og igjen sørget Bon Lio for å skape en kveld vi kommer til å snakke om i årevis.

Av alle restauranter vi har prøvd (flere stjernerestauranter både i Frankrike og Spania) så er Bon Lio vår desiderte favorittrestaurant. Begge gangene har de klart å oppnå perfeksjon til det ytterste. Alt fra stemningen, servicen, maten, egentlig alt leverte til karakteren 10/10. Vi fikk 10 veldig varierte retter, og det er faktisk en bragd at vi begge fikk mat-orgasmer for hver eneste rett.

Vi har allerede bestemt oss for å sette til side litt penger hver måned, slik at vi kan finansiere et nytt besøk neste år.

1  Takk, 531veronican
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilt bordet for å feire vår 20 års bryllupsdag. Maten var god og sevice var ekstra god. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, weil856

Reisende som så på Bon Lio, så også på

Har du vært i Bon Lio? Del dine erfaringer!