“Bon Lío imponerer!”

Bon Lio
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Det ble en minneverdig kveld i et sjarmerende lite trehus på Fredensborg. Vi satt i baren, som var et godt valg, da vi kunne følge med på kokkene mens de tilberedte den fantastiske 8-retters menyen for oss. Alle rettene overrasket positivt, det var nydelige smaksbomber, perfekt sammensatt. Vanskelig å velge en favoritt, men det må bli piggvaren hvor skinnet ga assosiasjoner til en perfekt crispy «ribbesvor» på julaften. Vi kommer helt klart tilbake!

Takk, ninavorl

Anmeldt 9. november 2018

Vi var fire personer som feiret min sønns bursdag, og vi er glad valget falt på Bon Lio. Nydelig mat, virkelig spennende foreslåtte vinvalg og en superblid, kunnskapsrik og morsom spansk servitrise gjorde dette til en svært hyggelig kveld. Eneste minus som gjør at det ikke blir full score var at vi satt i 2. etasje rett over kjøkkenet, og når vi kom hjem kjente vi at det luktet voldsomt med mat av klærne, så de måtte vaskes. Så, vi kommer gjerne tilbake, men håper da på et annet bord - eller at de har installert bedre vifter på kjøkkenet

Takk, Runar N
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted med en utrolig atmosfære. Betjeningen er enestående. Gamle La Guitarra har fått en fantastisk etterfølger. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Bon Lio er i en gammel hyggelig trebygning. Det er en god atmosfære med mye latter og liv i lokalet. Hyggelig betjening tar oss i mot og viser oss til bordet - der vi har god oversikt til kjøkkenet. Vi får 8 herlige smaksopplevelser - mye basert på sjømat. Betjeningen har en røff stil - men personlig tilnærming. Det eneste lille som kan plukkes på er spillelisten! Den var veldig «hoppende» mht stil... Vi kommer tilbake

1  Takk, 879petterh
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en opplevelse. Glad i å spise ute men det er et år siden vi har opplevd slik matglede. Ønsker du et måltid hvor måltidet er tema etter man har spist så er dette restauranten å dra på. Takk

Takk, Roam45147720803

Reisende som så på Bon Lio, så også på

Har du vært i Bon Lio? Del dine erfaringer!