“God mat trivelig sted”

Vurdert som nr. 5 av 73 Kaffe og te i Oslo
Kjøkken: Fransk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag
Beskrivelse: Crepes Maison er en koselig liten cafe & restaurant på Majorstuen i Oslo. Her får du nystekte franske pannekaker, og rykende fersk italiensk pizza. Vi har både salte og grove gallette og søte crepes. Her finner du noe for enhver smak. Vi serverer også glutenfrie crepes og pizza.
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Takker for en meget hyggelig kveld. Super bevertning og god mat. Husets vin passet godt til maten, for en rimelig penge. Vi kommer tilbake.
Dersom jeg skal påpeke noe, må det være belysningen. Demp den to hakk, så får restauranten et vesentlig mer intimt preg.

2  Takk, Akselgr

1923 av 93 anmeldelser

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Superavslappet miljø, kjempehyggelig servering, nært og godt. Og pizzaen ER byens beste, crepene digge, utvalget stort og godt. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dem før - dette er vel verdt mange besøk. At servitøren kunne de kuleste fotballtriks - INNE - var toppen av kransekaken.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ingvildbokorm
Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

Hadde egentlig tenkt meg en galette (som jeg vet er nydelig her!), men endte opp med en Spaghetti Carbonara. Anbefales på det varmeste! Ferske råvarer, utsøkte krydder= utsøkt smak! Gjett om jeg ble mett!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, annekarinwd
Anmeldt 23. mars 2018

Vi var innom i forbindelse med at vi skulle se på Grease på Chat Noir. Vi ble henvist til et bord og fikk menyer, men det virket litt kaotisk der. Det tok først lang tid før han tok bestillingen som var kun to Crepe Cocette, men glemte ta bestilling av drikke.
Det kom etterhvert. Så var det maten, det tok nesten 40 minutter før maten kom, men når den først var på bordet smakte den helt utsøkt.
Kelneren kom og beklaget så mye for forsinkelsen underveis, men i og med at tiden gikk bort på venting, ble det ikke tid til noen dessert dessverre.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 2014Eva
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Var her med min datter på 7. Hun fikk crepes for første gang og ble veldig begeistret. Trivelig lokale og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, TeeBeeOslo_Norway

Reisende som så på Crêpes Maison Majorstuen, så også på

Har du vært i Crêpes Maison Majorstuen? Del dine erfaringer!