“Nyyyyydelig pizza”

Vurdert som nr. 5 av 73 Kaffe og te i Oslo
Kjøkken: Fransk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag
Beskrivelse: Crepes Maison er en koselig liten cafe & restaurant på Majorstuen i Oslo. Her får du nystekte franske pannekaker, og rykende fersk italiensk pizza. Vi har både salte og grove gallette og søte crepes. Her finner du noe for enhver smak. Vi serverer også glutenfrie crepes og pizza.
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Jeg ramla tilfeldig innom - og det var flaks. Lokalet er varmt og koselig. De spiller Charles aznavour og servicen er hjertelig. Vegetarpizzaen var virkelig nydelig. Kokken har lært å lage pizza i Italia, sa servitøren. Jeg skal absolutt ramle innom en annen gang også!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, LaCiboulette

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Det var første gang jeg besøkte denne restauranten som ligger sentralt på Majorstuen. Maten var meget god og rødvinen smakte også godt.
Restauranten var veldig hyggelig innredet.
Anbefales varmt.

Takk, 966kari_
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Jentene syntes pizzaen var den beste de har smakt i Oslo! Hyggelig betjening. Koselig og intimt lokale. Hadde forsøkt å reservere bord via nettsiden, men fikk ikke svar.

1  Takk, hildeo200
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Takker for en meget hyggelig kveld. Super bevertning og god mat. Husets vin passet godt til maten, for en rimelig penge. Vi kommer tilbake.
Dersom jeg skal påpeke noe, må det være belysningen. Demp den to hakk, så får restauranten et vesentlig mer intimt preg.

2  Takk, Akselgr
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Superavslappet miljø, kjempehyggelig servering, nært og godt. Og pizzaen ER byens beste, crepene digge, utvalget stort og godt. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dem før - dette er vel verdt mange besøk. At servitøren kunne de kuleste fotballtriks - INNE - var toppen av kransekaken.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ingvildbokorm

Reisende som så på Crêpes Maison Majorstuen, så også på

Har du vært i Crêpes Maison Majorstuen? Del dine erfaringer!