“Dårlig service ”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

De hadde flere bord ledige og vi spurte om et bord for fem. Det var vanskelig å få til da vi måtte vente til noen dro..?

Takk, ginagro

2024 av 195 anmeldelser

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Kjøpte kyllingtacoen og den smakte ganske godt. Ulempen var prisen i forhold til størrelsen. 149,- for to små tacolefser som gikk ned før jeg visste ordet av det. Var fortsatt sulten etter måltidet. Om du vil ha mexikansk mat i Oslo til en rettferdig pris, anbefaler jeg å finne et annet sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 524kristoffern
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Maten var ganske god, men i det sekundet vi satte oss, ble vi i dårlig humør. Den dama som var hovmester, var så sur og frekk, og var kun opptatt av at bordet var reservert. Ett 10 mannsbord, og vi var 4 stk, og reservasjonen var ikke før om en time. Alle andre som stoppet og ønsket og spise, fikk ikke lov pga bordet var resvert, om en time. Dette gjaldt også andre bord, så det ble mange tusenlapper tapt i løpet av de 40 minuttene vi satt der. Og når måten gjestene ble snakket til er latterlig frekk, og ikke til å unngå, så ødela det hele opplevelsen. Servitørene som var på jobb, sprang som noen piska rotter, fordi den dama i døra ikke hadde kontroll, og stresset servitørere som gjorde så godt de kunne. Dette var en usedvanlig travel dag, men jeg jobber i samme bransje, å det skal aldri gå utover gjestene at du er ei forbanna heks som ikke tåler stress. Kommer gjerne igjen å smaker på den gode maten en dag hun ikke er på jobb.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, kristine_eike
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Helt elendig service. Drikke ute må forhåndsbetales. Toalettene var ikke rengjort. Gå heller til Egon

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Excursion67985
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Så nært genuint mexikansk mat som du kan komme i Oslo. Anbefales at du prøver noen av kombinasjonsmenyene.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, toomli

Reisende som så på Taqueria, så også på

Har du vært i Taqueria? Del dine erfaringer!