“Ok mat, men dyrt ”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Bestiller mat via app. Maten var litt smakløs, noe som er skuffende når man er gira på meksikansk. Hyggelige ansatte, fikk maten raskt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ingunn K

Anmeldt 15. juli 2021

Tasting meny gir god verdi for pengene, 3 tacoer gir et greit måltid, og du får testet tre forskjellige smaker. Scampi taco er sjukt digg.

Prisene er relativt høye, men ikke usakelige for Karl Johan.

Service er helt ok, bestilling via app funker fint.

Takk, HenningL78
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En må bestille og betale via app, så må en vente en evighet. Ingen servitører på jobb virker det som.

1  Takk, oveg2017
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Var med min kone og barn 18.20 torsdag ettermiddag. Langt under halvfull uteservering men ikke antydning til service fra personalet. Vogna måtte stå på fortauet utenfor sperringene da han mente det ble uframkommelig for andre gjester selv med flere endebord ledig.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, mariust168
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Etter den såkalte hovedretten som vi alle bestilte, er vi like sultne. Bestilte taco med hummer. Veldig mye salt, men ellers god, og fin dandert.
Mengden var snål. Og personalet tok ikke den infoen godt imot. Om de ikke gir mer mat for prisen, så kommer ikke folk igjen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, mawiby

Reisende som så på Taqueria, så også på

Har du vært i Taqueria? Del dine erfaringer!