“Flott på en soldag”

Kjøkken: Italiensk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, rolig atmosfære. Trivelig betjening og god mat. Fint sted å spise lunsj i solen

1  Takk, leifgunnarp

2024 av 514 anmeldelser

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, svært begrenset meny, god mat, utrolig treg service. Mange kelnerne som snakker mest med hverandre eller er opptatt på andre måter. Men anbefales. Hadde det vært hyggeligere og bedre service ville jeg gitt 5 minus

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Clingh
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Vi var der 13.05.20 rett etter åpning ifbm Corona og vi ble forbauset over hvor mange som var på jobb sett opp mot hvor rotete, ustrukturert og lite interessert i service vi fikk. Det virket som det ikke var noen tydelig ledelse der, noen ansatte så vi jobbet målrettet og tydelig, mens andre bare hang bak baren og pratet seg imellom. Noen føyk forbi oss og spurte vilkårlig om maten smakte, uten å stoppe og høre hva vi sa. Veldig rart at man etter en situasjon med nedstengning pga covid 19, ikke driller de ansatte i å være på gjester ifht mersalg. De kunne solgt oss mye mere drikke og dessert. Nei dette var veldig rar total opplevelse når man vet at permitteringer og konkurser truer. Pizza var helt grei, selv om han som tok i mot den ene bestillingen ikke kunne norsk tydeligvis da vi kun fikk 1, når vi skulle ha 2. Hadde vært bedre om han hadde sagt fra at han ikke behersket språket. Det ble bestilt en mozzarella salat som hovedrett, skikkelig stusselig i mengde og utseende, dandering. Det er helt uaktuelt å legge igjen penger her framover

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, atiram
Anmeldt 5. februar 2020

utrolig god mat der du vet du får god kvalitet på all mat og spesielt sjømat som vi spiste. focaccia brødet som man får før maten er også veldig verdt å dra dit for. Utsikten er helt fantastisk og på sommeren er det en perfekt plass å dra hvis man vil ha fint utsikt med sol, god mat, vin og drikke.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, siiraaa
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

På brygga ved Akershus festning, der cruisebåtene legger til, ligger «skuret» som er gjort om til en meget hyggelig rustikk restaurant. Du får god sjømat, pastaretter og italien style pizza. Meget god service, men stive priser! På sommer og tidlig høst, er det flotte uteplasser med utsikt mot Aker Brygge PG utover Oslofjorden.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Offisersbladet

Reisende som så på Skur 33, så også på

Har du vært i Skur 33? Del dine erfaringer!