“Nydelig beliggenhet”

Kjøkken: Italiensk, Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, kjekke folk og god mat (pizza) Lett å bli der litt for lenge:) De gule solstolene er obligatorisk avslutning på besøket

1  Takk, tomsZ8733FU

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Herlig beliggenhet en fin sommerdag, nydelig mat og hyggelig betjening. Anbefaler å avslutte måltidet i gule solstoler med noe godt i glasset.

1  Takk, groheidi_2020
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kjedelig pizza men en nydelig restaurant og ikke minst plassering på Oslo’s solside.
For ca. 200 NOK og til å være en nokså pen restaurant så er pizzaene særdeles kjedelige. Menyen har kun de såkalte klassikerne noe som forsåvidt er Ok. Men når man får pizzaen så kan man se at det spares på antall ingredienser og hvilke ingredienser. Til å være en italiensk pizza så er ikke bunnen tynn nok heller. Og derfor med lite fyll og litt for tykk bunn så smaker det ganske lite. Mer deig faktisk.

Du kan sikkert fint gå her å spise men hold deg langt unna pizzaene. Om det er pizza du vil ha så finnes det mange bedre steder å gå! Desserten er også middelmådig.

Takk, Kristian Pihl G
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk fritto misto, den var smakfull med ekte god calamar og fersk fisk ikke finn på å fjerne retten fra menyen , den er utsøkt

1  Takk, 918maadc
Anmeldt 21. juli 2020

Vi var en kulturinteressert vennegjeng som hadde blitt guidet på Akershus Festning, og ville avslutte denne fantastiske kulturdagen med kulinarisk matopplevelse. Vi hadde bestilt bord for åtte på solsiden av Oslo havn, populære, gorgeous, pittoreske, og gourmet restaurant/brasserie, selveste Skur 33. De serverer god og ærlig smaksrik mat til riktig pris. Vi ble vel mottatt av en proff og rask betjening, som hadde dekket et flott bord for oss i en lun og god atmosfære, flott setting, og vi følte oss meget ønsket- og velkommen. Det kom raskt noe godt i glasset, Grei og enkel meny, men noe for hver en gane, og maten kom raskt på bordet. Herlige retter og god stemning rundt bordet, og med utsikt over havnen. Vi hadde valgt å sitte inne, men flere satt på uteterrassen. Samstemt og anbefalt rød og hvit vin kom på bordet, sammen med flere flasker kildevann. Vi valgte kveitefilet, mørnet ytrefilet, fersk linguini, samt hummerrisotto, alt med ditto. Alt velsmakende ferskvare, vel tryllet frem av proffe kokker, og elegant servert av vår hyggelige servitør Paula. Meget god ettersmak og minneverdig måltid. Vi avsluttet med Tiramisu alla Skur 33, og div. aromaduftende kaffe. En avtalt time ble raskt til to, og vi skålte for dagens mange kulturelle- og kulinariske minneverdige opplevelser! d:o)

2  Takk, jans0der

Reisende som så på Skur 33, så også på

Har du vært i Skur 33? Del dine erfaringer!