“Ikke verdt pengene”

Kjøkken: Italiensk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Tørr fisk, men ålreit smak. Middels hyggelig betjening. Ikke verdt pengene. Siden anmeldelsen må inneholde 100 ord så skriver jeg litt til...

1  Takk, stians987

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott sted. God stemning og alt ligger til rette for en fin kveld. Maten er dessverre helt på det jevne. Under middels verdi for pengene matmessig

Takk, Vilhelm H
Anmeldt 16. juli 2021

Fantastisk fornøyd med servicen vi fikk av servitøren Emma, i anledning bursdagsmiddag med en gruppe venner torsdag 15.juli! Hun var oppmerksom, blid og fikk oss til å føle oss godt ivaretatt hele kvelden. Ellers god mat, drinker og flott beliggenhet! Anbefales på en sommerdag!

Takk, Marianne121212
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En del ventetid for å få bord ute på sommeren, men ikke noe de kan noe for selvfølgelig. Litt varierende hvor serviceinnstilt personalet var, men de fleste var veldig hyggelige. Tok litt tid for å få forrett, men brødet (+olivenoljen) man fikk først gjorde litt opp for det. Nydelig sjømat, vi spiste østers, reker og hummer-risotto. Fint lokale og veldig fint å sitte ute :-) Alt i alt en god opplevelse. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 102martines
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Tøff beliggenhet helt ned ved sjøen. Tøffe lokaler og svært god service. Vi spiste treretters middag med vin. Nydelig start med skinke, ost med mer. Til hovedrett spiste jeg kalv. Tilbehøret var vel mye fett, og dro ned inntrykket av svært gode råvarer. Fantastisk dessert, pistasjenøtter og en fantastisk god is med samme smak. Dette er en flott restaurant som anbefales.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, Rune1973

Reisende som så på Skur 33, så også på

Har du vært i Skur 33? Del dine erfaringer!