“Ikke verdt pengene! Skikkelig skuffende”
Anmeldelse av Skur 33

Skur 33
Kjøkken: Italiensk, Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2021

Det ble bestilt forskjellige retter, deriblant hummerrisotto og kveite. Det falt ikke i smak hos noen. Det virket som om risottoen ikke var ferdig kokt og den var smakløs. Kveiten var selvfølgelig tørr. Veldig skuffende matopplevelse.
litt stive priser til at maten smakte dritt.. jeg anbefaler ikke restauranten til noen og kommer aldri tilbake.

Takk, Sirs91

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Spiste spagetti med skjell og ulike pizza typer, alt var velsmakende og fornuftig priset. Hyggelig og oppmerksom kelner.

Takk, alfmagne
Anmeldt 2. august 2021

Jeg bestilte et bord på Skur 33 i juni, en uke før vi skulle spise der, men da vi kom fant de ikke bestillingen. Ok, De fant et bord til oss. Vi bestilte østers og pasta vongole. Det smakte godt og vi fikk en nepalsk servitør som sjarmerte oss to damene slik at vi stolte fullt og helt på ham. Vi ba om en vin som ikke skulle være søt og som passet til maten. Dessverre kom han med en søt vin. Vi klaget og ba om en som ikke var søt og han skulle ordne det. No problem! Men vi ble alvorlig skuffet da den nye vinen var like søt som den første. Da valgte vi å gjøre miner til slett spill.
Men vi lurte på hvorfor servitørene ikke ble lært opp til å kjenne hvilke viner som passer til maten de serverer? En feil vin spolerer jo nesten måltidet!
Men det ble en fin kveld tross alt. Været gjorde jo sitt.

Takk, 743kjerstie
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Tørr fisk, men ålreit smak. Middels hyggelig betjening. Ikke verdt pengene. Siden anmeldelsen må inneholde 100 ord så skriver jeg litt til...

1  Takk, stians987
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott sted. God stemning og alt ligger til rette for en fin kveld. Maten er dessverre helt på det jevne. Under middels verdi for pengene matmessig

Takk, Vilhelm H

Reisende som så på Skur 33, så også på

Har du vært i Skur 33? Del dine erfaringer!