“Kjekt måltid på Skur 33”
Anmeldelse av Skur 33

Skur 33
Kjøkken: Italiensk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Hyggeleg måltid. Heilt OK mat. God service. Hyggelege servitørar. Fint innreia lokale. Eit lite stykke utanfor allfarveg.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 128eirikh

Anmeldt 6. september 2021

Jeg har vært på Skur 33 flere ganger de siste årene. Var der i går og spiste Caprese som var meget god. Focaccia som kom først er også særdeles god. Vi valgte pasta , Fettuccine alle scoglio til kr. 285,- som var skuffende. To akar ringer, to små reker, og fem blåskjell og pasta. Det er for dårlig. Det smakte ok, men til en slik pris blir dette for bare for dårlig.

Takk, eriklunde2017
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Et flott sted for en god lunsj. Hyggelig betjening som yter god service. Fikk en nydelig hvitvin etter betjeningens anbefaling til maten. Deilig lunsj nær sjøen

Takk, leifgunnarp
Anmeldt 11. august 2021

Det ble bestilt forskjellige retter, deriblant hummerrisotto og kveite. Det falt ikke i smak hos noen. Det virket som om risottoen ikke var ferdig kokt og den var smakløs. Kveiten var selvfølgelig tørr. Veldig skuffende matopplevelse.
litt stive priser til at maten smakte dritt.. jeg anbefaler ikke restauranten til noen og kommer aldri tilbake.

Takk, Sirs91
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Spiste spagetti med skjell og ulike pizza typer, alt var velsmakende og fornuftig priset. Hyggelig og oppmerksom kelner.

Takk, alfmagne

Reisende som så på Skur 33, så også på

Har du vært i Skur 33? Del dine erfaringer!