“Skikkelige digge burgere! ”
Anmeldelse av Burger Joint Aker Brygge

Burger Joint Aker Brygge
Vurdert som nr. 9 av 66 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Bespisning
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Digge burgere! Skikkelig saftige, gode burgere med smak av grill, selv som take away. Deilig! Gode chips med diverse «toppinger». Knall. Glemte å sende med drikkene vi hadde betalt for, litt kjipt, men burgerne var gode de.

1  Takk, OleErikH

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skikkelig gode og mettende burgere med mye spennende ulike dressinger og smaker! Maten kom også veldig fort, anbefales!

1  Takk, n0ramarieh
Anmeldt 27. juni 2020

utrolig god burger. bra smak, kjøttet var bra stekt, gode smaker. friesen var utmerket. sausen var god, og bra øl. rask servering

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, joakimb50
Anmeldt 12. april 2020

På mine mange vandringer på selveste Aker Brygge, stakk jeg innom Burger Joint for en rask lunsj-burger. Overraskende saftig- og god, med mye god aroma- og ettersmak. God atmosfære, hyggelig betjening, og rent- og pent. d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Mettende burgere med god størrelse. Pommes-fritesene var gode med god saus(anbefaler truffle majones som smak) .

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Go735064
HeleneSvensen, Leder  på Burger Joint Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Tusen takk for positiv tilbakemelding; det setter vi stor pris på!!

Team Burger Joint

Reisende som så på Burger Joint Aker Brygge, så også på

Har du vært i Burger Joint Aker Brygge? Del dine erfaringer!