“God mat og god service”
Anmeldelse av Pizza Crudo

Pizza Crudo
Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Italia har gitt verden Michelangelo, Fellini, Amarone og Pizza. Stor kunst, ekte lidenskap og utmerket smak. Velkommen til Pizza Crudo, Norges Napoli. Her får du servert den originale, italienske pizzaen. Tilberedt i steinovn av italienske pizzaiolier, med autenstiske råvarer, og med store doser passione og sentimento. Pizza Marinara. Pizza al Prosciutto. Pizza Margherita. Og alle de andre genuine, italienske pizzaene. Pizza Crudo er en av Fursetgruppens Matdestinasjoner på Paleet i Oslo. Du finner oss i underetasjen. Velkommen!
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Pizzaen fikk vi etter kort ventetid og den smakte meget godt. Ypperlig service av vår servitør som spurte om maten var god og sjekket til oss flere ganger i løpet av måltidet. Når vi forlot resturanten ble vi ønsket god jul og godt nyttår, en fin avslutning på en allerede god resturantopplevelse

Takk, 896simen_

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Utrolig lite serviceinnstilt hovmester. Kom med vår lille sønn og ble møtt av null forståelse at han bare er 5 mnd...

Takk, oysteintynning
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Kanskje en av de beste pizzaopplevelsene jeg har hatt i Norge. God bunn, og spennende topping av gode råvarer. Jeg kan anbefale pizzaen med asparges, vårløk og parmesan på det varmeste.

Takk, 981_sas
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig besøk på Crudo. Fint lokale og hyggelig betjening. Meget god og smakfulle pizza til alle 3. Ok utvalg øl.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 859steinarb
Anmeldt 14. mars 2018

Spiste tidlig middag her tirsdag i mars, det var lite folk klokken 1630, men vi ble ble hendvist til et lite bord midt i lokalet.. valgte heller et som vi selv var mer "trivelig".
det var ikke noe "velkommen til oss" men helt stramt og upersonlig mottak. kun en meny på deling, og gjort oppmerksom på at det kunne ta lang tid med maten om vi ikke bestillte fra samme meny. kjørte på med pizza, og den smakte utmerket! flott pizzakokk, men hatt og mustasje:-) og vedfyrt ovn... herlig!

desverre ingen ønske om påfyll av drikke, eller dessert / kaffe. det var frotsatt ikke mange folk I lokalet.... måtte spørre om regning " OK"... og så gikk det nå litt tid. fikk betalt, men måtte igjen be om å få orinal kvittering på kjøp" OK"...
vå gikk vi da, to mette karer, som ikke kommer tilbake til slett service her..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bergensen

Reisende som så på Pizza Crudo, så også på

Har du vært i Pizza Crudo? Del dine erfaringer!