“Ettermiddagspizza.”
Anmeldelse av Pizza Crudo

Pizza Crudo
Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Italia har gitt verden Michelangelo, Fellini, Amarone og Pizza. Stor kunst, ekte lidenskap og utmerket smak. Velkommen til Pizza Crudo, Norges Napoli. Her får du servert den originale, italienske pizzaen. Tilberedt i steinovn av italienske pizzaiolier, med autenstiske råvarer, og med store doser passione og sentimento. Pizza Marinara. Pizza al Prosciutto. Pizza Margherita. Og alle de andre genuine, italienske pizzaene. Pizza Crudo er en av Fursetgruppens Matdestinasjoner på Paleet i Oslo. Du finner oss i underetasjen. Velkommen!
Anmeldt 27. januar 2019

Før handletur i byen tar vi en stopp på Paleet Karl Johan og spiser pizza. Herlig mat og hyggelig lokale.

Takk, petter eilert s

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Spiste sushi forrige gang i kjelleren på Paleet. Så nå gikk vi for pizza rett bortenfor. Også et godt lunsj alternativ. Kjelleren på Paleet er gjennomgående hyggelig og pizzaen som sushien også. Bra stopp for lunsj. Ikke et sted jeg ville tatt med utkårede på første date, men det er neppe målsettingen med stedet heller,

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Pizzaen fikk vi etter kort ventetid og den smakte meget godt. Ypperlig service av vår servitør som spurte om maten var god og sjekket til oss flere ganger i løpet av måltidet. Når vi forlot resturanten ble vi ønsket god jul og godt nyttår, en fin avslutning på en allerede god resturantopplevelse

Takk, 896simen_
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Utrolig lite serviceinnstilt hovmester. Kom med vår lille sønn og ble møtt av null forståelse at han bare er 5 mnd...

Takk, oysteintynning
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Kanskje en av de beste pizzaopplevelsene jeg har hatt i Norge. God bunn, og spennende topping av gode råvarer. Jeg kan anbefale pizzaen med asparges, vårløk og parmesan på det varmeste.

Takk, 981_sas

Reisende som så på Pizza Crudo, så også på

Har du vært i Pizza Crudo? Del dine erfaringer!