“God pizza, topp service!”
Anmeldelse av Pizza Crudo

Pizza Crudo
Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Italia har gitt verden Michelangelo, Fellini, Amarone og Pizza. Stor kunst, ekte lidenskap og utmerket smak. Velkommen til Pizza Crudo, Norges Napoli. Her får du servert den originale, italienske pizzaen. Tilberedt i steinovn av italienske pizzaiolier, med autenstiske råvarer, og med store doser passione og sentimento. Pizza Marinara. Pizza al Prosciutto. Pizza Margherita. Og alle de andre genuine, italienske pizzaene. Pizza Crudo er en av Fursetgruppens Matdestinasjoner på Paleet i Oslo. Du finner oss i underetasjen. Velkommen!
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Her fikk vi god pizza i rolige og fine lokaler midt på Karl Johan. Veldig hyggelig jente som serverte oss, kommer gjerne tilbake hit.

Takk, 843ko

Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

God klassisk italiensk pizza fra steinovn. Her er pizzabakerne italienske og det virker som de vet hvordan de skal lage gode pizzaer. Atmosfæren i restauranten er god. Det eneste vi savnet var vinduer og dagslys, men det er nok vanskelig å få til i en kjeller.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, VacationOslo
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Digg napoletansk pizza fra ekte vedfyrt ovn. Spiste hvit pizza med trøffelolje - nydelig! Søster spiste en hvit pizza med potetpuree, pølse og chilli; hun var også veldig fornøyd :)

1  Takk, Ingrid B
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Digg pizza og god atmosfære! Veldig trivelig sted i kjelleren på Paleet. God service, og veldig god mat!

1  Takk, _shildb
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Vi var egentlig et selskap på seks stykker som skulle ta en liten matbit før teater, men fikk bare bord til fire. Hovmesteren var utrolig lite hyggelig og rett og slett bisk, uberstressa selv om det absolutt ikke var fullt. Vi bestilte enkel mat som var grei nok, men to av bestillingene vi fikk var fei, og kelneren løp ut med den uten å si fra. Utrivelig, stressende og helt middels mat. Vil ikke komme tilbake. Når regningen kom var det også feil på den, ingen ba om unnskyldning.

1  Takk, 883carolined

Reisende som så på Pizza Crudo, så også på

Har du vært i Pizza Crudo? Del dine erfaringer!