“Fantastisk for gane og sjel”
Anmeldelse av ASIA

ASIA
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Taste the east Vi har reist Sørøst-Asia på kryss og tvers og spist rettene fra mange ulike kjøkken. Nå gir vi deg noe av det beste vi fant: Det eksotiske krydderet, kokos, lime, chili, sitrongress, nudler, curry, wok og pho. Vi krysset grensene og kjøkkenet vårt skal gjøre det samme. A food flirt I tillegg til maten, er vi fascinert av måten asiatene spiser på. Ikke en stor hovedrett på en flat tallerken, men mange små retter i boller, skåler og på fat slik at alle kan smake på alt hvis de vil. Da blir det fristende å pirre smaksløkene med noe du ikke har spist før. Så kan smaken avgjøre om det kun ble en flyktig flørt eller begynnelsen på noe varig. Rice’n shine I store deler av Asia spiser du aller best når du velger et lite kjøkken eller en bod ute på gaten. Der eierne har vært grytidlig på markedet og funnet de ferskeste og beste råvarene. Der de lager maten på opprinnelig og lokalt vis, og serverer den med stolthet og et smil. Ingen høye kokkehatter, men fantastisk gode retter som du kjenner i munnvikene. De trekker oppover. Dette er stemningen vi har som inspirasjon på ASIA.
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Manglet litt smil med det samme vi kom til inngangen. Smittet kom raskt da vi sa at vi hadde booket bord.
Vi bestilte mat og drikke, og det kom raskt og smakte fantastisk.
Hyggelige og imøtekommende personale.
Vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, TronOlsen
ASIA Aker Brygge, Marketing på ASIA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Tron,
Takk for din anmeldelse!
Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Lqng kø å skippe inn. Fint bord og stemning. Minus ved appbestilling. Ingen tilpasning ved evt allergier. Så mat kunne vært bedre.

1  Takk, heidichristine0

Hei Heidi,
Vi har hatt stor pågang etter åpningen av Norge og beklager derfor at du måtte vente i kø. Ved et neste besøk kan du booke et bord på forhånd via våre nettsider slik at du unngår køen.
Dersom du har spesielle preferanser ved din bestilling kan dere henvende dere til våre servitører, de vil hjelpe dere.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte mat hjem! Det aller meste smakte veldig godt, men ble også ekstremt skuffet over enkelte retter. Blant annet:
-Dirty Italian - denne smakte råtten fisk, og det er ikke noe fisk i den.
-Asian dinner box: vårrullene smakte råtten fisk (det er ikke fisk i denne) og taquitos sitt innhold smakte også som råtten fisk. Som heller ikke har fisk i seg

????????

Tre gode retter vi hadde gledet oss til, rett i dass.

Har vært her før og har alltid vært fornøyd, så denne opplevelsen var veldig trist.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ingridandreahj
ASIA Aker Brygge, Markedsføring på ASIA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei Ingrid,
Vi er svært opptatt av at våre kunder skal ha en god opplevelse hos oss.
Dirty Italian er en rett laget med Carpaccio av norsk ytrefillet. Våre vårruller er veganske. Taquitos får du både som veganske eller med laks- og tunfisktartar. Hva de forskjellige rettene inneholder kan du se i vår meny på nettsiden. Hvis du er glad i fisk kan jeg anbefale vår Salmon Box.
Kontakt oss gjerne på asiaakerbryggeoslo@gmail.com for å utdype mer angående ditt besøk.

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Det er flere år siden jeg var her sist gang og jeg gledet meg veldig.
Maten var veldig bra, jeg spiste Teriyaki-laks og Broccolini som begge smakte godt, men kunne gjerne blitt anbefalt mer mat. 2 retter fra denne menyen holder i grunn ikke synes jeg, men det var anbefalingen vi fikk.
Det er jo selvfølgelig bare å bestille mer hvis man vil, men det blir fort litt dyrt.
Dog synes jeg at over 100kr for 4 biter med Broccolini er en stiv pris.

Servicen var tilstede hele besøket og vi fikk svært god hjelp av en ung fyr som hadde god kunnskap vedr. maten og vinen.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, TinaAM87
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Asia er den første av mange restauranter på Aker Brygge når du vandrer fra sentrum. Mange utebord og stor plass innendørs. Enkel og rask bestilling og kjempefin service. Veldig god mat med friske råvarer. Maten kom raskt! Det eneste å utsette på dette stedet var ekstremt få dråper av proseccoen i glasset.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, April-Elin

Reisende som så på ASIA, så også på

Har du vært i ASIA? Del dine erfaringer!