“Deilig tapas”

Delicatessen Majorstuen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, raske servitører og kokker. God atmosfære! Kan være litt mye støy og trangt da det er mange bord og mye mennesker

Takk, kinemereteo
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Anmeldt 7. november 2018

Hyggelig, lunt lokale og veldig hyggelig betjening.
Menyen er variert og man får lyst på alt som star der.
Blåskjellene var veldig gode.
Vi kommer definitivt til å besøke denne restauranten igjen.

Takk, annebyeg
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Anne!
Takk for fin tilbakemelding.

Det varmer i høst mørket, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ville spise lunch på Majorstuen og havnet på Delicatessen. Nesten helt fullt men fikk raskt bord. Valgte masse forskjellig tapas. Maten kom raskt og smakte knallbra. Spesielt gode poteter og aiolien anbefales. Koselig plass. Litt trangt og små bord for tapas. Ikke billigste plass i byen men så god mat koster.

Takk, avva123

Kom gjerne tilbake snart Arve, vi har nye retter på menyen!

Anmeldt 16. oktober 2018

Deilige Tapasretter til lunsj. Kan anbefale retten med grillet Chevre og retten med artisjokker. kjempegodt. God service.

Takk, elsei2014

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Deilig tapas som er greit presentert ,,ALT smakte godt og det er en variert meny . Stort minus er lokalet, det er ikke en spesielt koselig og bordene er smale . Litt ukoselig med bord rett i utgangsdøren,noe som både er forstyrrende og litt trekkfullt .

1  Takk, Turglad71

Hei!
Takk for tilbakemeldingen.

Det var synd å høre at bordoppsett- og plassering trekker ned helhetsinntrykket.
Om du ikke gjorde det ved forrige besøk anbefaler vi å reservere på forhånd, det er da også mulig å ta kontakt med oss angående bordønsker.
Vi imøtekommer så langt det er mulig.

Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Delicatessen Majorstuen, så også på

Har du vært i Delicatessen Majorstuen? Del dine erfaringer!