“Mmmm”

Delicatessen Majorstuen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Kjempe korslig atmosfære, intimt og korselig
Med helt nydelig mat, alt på menyen frister og det vi fikk var nydelig. Vi var to stk og fire retter + brød med aioli passet helt perfekt for oss. Apsolut og anbefale god sørvis

Takk, 274ellab
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Koselig, intimt og veldig god mat. Trangt om plassen når det det var fullbooket, men er en del av den åpne intime bordløsningen. Profesjonelle og hyggelig servitører.

Takk, hsiljuholtet

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, raske servitører og kokker. God atmosfære! Kan være litt mye støy og trangt da det er mange bord og mye mennesker

Takk, kinemereteo

Anmeldt 7. november 2018

Hyggelig, lunt lokale og veldig hyggelig betjening.
Menyen er variert og man får lyst på alt som star der.
Blåskjellene var veldig gode.
Vi kommer definitivt til å besøke denne restauranten igjen.

Takk, annebyeg
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Anne!
Takk for fin tilbakemelding.

Det varmer i høst mørket, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ville spise lunch på Majorstuen og havnet på Delicatessen. Nesten helt fullt men fikk raskt bord. Valgte masse forskjellig tapas. Maten kom raskt og smakte knallbra. Spesielt gode poteter og aiolien anbefales. Koselig plass. Litt trangt og små bord for tapas. Ikke billigste plass i byen men så god mat koster.

Takk, avva123

Kom gjerne tilbake snart Arve, vi har nye retter på menyen!

Reisende som så på Delicatessen Majorstuen, så også på

Har du vært i Delicatessen Majorstuen? Del dine erfaringer!