“God mat!”

Delicatessen Majorstuen
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og spennende utvalg. Mye folk, og føltes litt trangt. Men ikke annet å forvente en lørdag kveld. Servitøren var litt uoppmerksom, men alt i alt var vi godt fornøyd med besøket!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ingunn K
AnnaNorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei Ingunn

Takk for fin tilbakemelding, velkommen tilbake :)

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte Delicatessen til vår julemiddag. Energisk sted, mye folk og godt egnet for et bordskifte med godt selskap og god mat. Servitørene var oppmerksom, fulgte opp bordet vårt godt. Anbefaling på vin til tapasen falt i smak hos alle. Og, maten da - ta turen dit, de leverer veldig bra!

1  Takk, 687bentel
annanorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei

Takk for hyggelig tilbakemelding, det varmer et servicehjerte. Vi tar med inspirasjonen en slik tilbakemelding gir videre.

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på Delicatessen et par ganger (også med et par års mellomrom), og jeg er like fornøyd hver gang. Hadde min første opplevelse med (stekt) chorizo her, og jeg elsket det. Jeg er også spesielt glad i chevre salaten. Nam! Det er trangt mellom bordene, men ellers er alt annet bra.

1  Takk, jws_travel_journal

Hei

Takk for hyggelig tilbakemelding, det varmer et servicehjerte.

Anmeldt 30. november 2018

Helt OK mat, men ikke spes spennende. God service. Trangt lokale med dårlig akustikk. Hvorfor er det musikk i bakgrunnen som ingen hører?

Takk, sim2e
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi var to familier a to voksne og et barn på 10. Trangt lokale og bordet var litt for lite for oss fem. Mye støy i lokale gjorde opplevelsen lite trivelig. Vi bestilte forskjellige tapasretter hvor villrejer og kongekrabbe ikke var noe å skryte av. Smakte ikke noe som helst relatert til sjøen. Kjøttboller, and og asparges var greit. Vi vil nok besøke restauranten igjen men kanskje et annet sted en annen dag enn fredag.

1  Takk, torunnf504

Hei Torunn

Takk for din ærlige tilbakemelding.

Vi jobber alltid med å forbedre oss der det er mulig og tar kritikken til etterretning.

Vi håper at du til tross for å ha hatt en dårlig opplevelse er villig til å prøve oss igjen.

Reisende som så på Delicatessen Majorstuen, så også på

Har du vært i Delicatessen Majorstuen? Del dine erfaringer!