“Rask og hyggelig service for ikke å si hvor god maten er - nammenamm 😋 😋 😋”
Anmeldelse av Delicatessen Majorstuen

Delicatessen Majorstuen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig service for ikke å si hvor god maten er - nammenamm vi bestilte raskt og enkelt og maten kom raskt og var kjempegod. Første gang vi besøker restauranten på Majorstuen og vi er godt fornøyd (og mette )

Takk, Sturle Strauss L

Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Man kan bestille ved bordet eller ta maten med seg. Man har også mulighet til å ha en matkasse slik St man kan lage mat hjemme. Tapas og smakfulle lunsjretter inngår i repertoaret. Det er et variert og bredt utvalg.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Super mat, gode porsjoner, veldig serviceminded personell! Kan absolutt anbefales - den ferdig sammensatte menyen er en vinner

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Stay05035146142
Anmeldt 9. oktober 2020

En av mine favoritter i Oslo. Deilig tapas, god vin og gode drinker. Noen ganger litt fraværende betjening, men totaltsett veldig fornøyd.

Dato for besøk: september 2020
Takk, MarteV123
Anmeldt 5. mars 2020

Besøkte stedet 2 ganger for lenge siden og var slett ikke tilfreds. Tenkete at tiden var inne for å gjøre et nytt besøk, det kunne jeg med fordel ha droppet. Det var riktignok noe forbedring av maten, men fortsatt knapt nok gjennomsnittlig. De varme rettene var ikke varme ved servering til tross for at de stedvis var brente. Har stor mistanke om at dette er gjort ferdig på forhånd og så pøser man ut ved bestilling. Dette er en samlebåndsrestaurant med gjennomsnittlig kvalitet. Lokalet er trivelig og det er god energi i rommet, men jeg forstår allikevel ikke den store populariteten.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, torel708
AnnaNorderhaug, Markedsføring på Delicatessen Majorstuen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei Tore og takk for fin tilbakemelding.

Det gleder oss å høre at dere koste dere hos oss.

Håper å se dere igjen snart :)

Reisende som så på Delicatessen Majorstuen, så også på

Har du vært i Delicatessen Majorstuen? Del dine erfaringer!