“Kjempe god mat!”

Delicatessen Majorstuen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

To venner som skulle ut og kose oss. Effektivt å bestille via qr-kode! Maten kom raskt. Gode porsjoner av de tapasrettene vi valgte. Likte spesielt patatas bravas og pimienta verde asado!
Hyggelig betjening, koselig lokale. Kommer tilbake.

Takk, EOID123

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig service for ikke å si hvor god maten er - nammenamm vi bestilte raskt og enkelt og maten kom raskt og var kjempegod. Første gang vi besøker restauranten på Majorstuen og vi er godt fornøyd (og mette )

Takk, Sturle Strauss L
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Man kan bestille ved bordet eller ta maten med seg. Man har også mulighet til å ha en matkasse slik St man kan lage mat hjemme. Tapas og smakfulle lunsjretter inngår i repertoaret. Det er et variert og bredt utvalg.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Super mat, gode porsjoner, veldig serviceminded personell! Kan absolutt anbefales - den ferdig sammensatte menyen er en vinner

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Stay05035146142
Anmeldt 9. oktober 2020

En av mine favoritter i Oslo. Deilig tapas, god vin og gode drinker. Noen ganger litt fraværende betjening, men totaltsett veldig fornøyd.

Dato for besøk: september 2020
Takk, MarteV123

Reisende som så på Delicatessen Majorstuen, så også på

Har du vært i Delicatessen Majorstuen? Del dine erfaringer!